Close

Új könyv: 

E-mail-marketing

A hírlevelezés alapjai esettanulmányokkal

Új, hiánypótló kiadvánnyal bővült a Kreatív Kontroll Könyvtár.


Egyetlen hírlevéllel kampányokat, cégeket menthetsz meg. Személyes aranybányád és pénznyomdád lehet az e-mail-marketing, de csak ha tudod, hogyan használd profin.


Tanulnod kell, de nem muszáj a saját hibáidból.


Ebben a könyvben a Kreatív Kontroll szövegírói csapata hosszú évek minden tapasztalatát feldolgozta. Több százezer kiküldött levelet elemezve, konkrét esettanulmányokkal, útmutatókkal mutatjuk meg, hogyan építsd fel a leghatékonyabb e-maileket.

Talán úgy gondolod, az e-mail-marketing halott.

Akkor kérlek, hogy ne vedd meg a könyvet.


Szeretnénk, ha csak azok forgatnák ezt a tudástárat, akik otthonosan mozognak az online marketing világában, és tudják, milyen csatornákon térül meg legjobban a befektetésük.


Mi tudjuk, hogy az e-mail még ma is az egyik legerősebb ilyen csatorna – ez nem hitkérdés, hanem tény.


Hogy honnan, azt a könyvből is megtudhatod, sok tízezer küldés és megnyitás tapasztalatait, számait láthatod benne teljesen cenzúrázatlanul.


Nemcsak bemutatjuk a saját hírleveleink tárgymezőit is, még azt is megmutatjuk, mi az, ami nem működött. Így te az lehetsz, aki a más hibáiból tanul (a miénkből).


Ezt olvashatod a könyvben

A hírlevelezés alapjaival kezdünk. Az alapvető technikáktól szövegírási praktikákon, formulákon és konkrét példákon keresztül jutunk el a profi hírlevélírás bevált módszereihez.


Sok év gyakorlatát dolgoztuk fel 4 fő fejezetben – ezekkel az anyagokkal tanítjuk saját marketingszövegíróinkat is, olyan best practice-eket és fogásokat mutatunk, amikről személyes tapasztalatból tudjuk, hogy működnek. Igen, a magyar piacon. Igen, a te közönségednél is.


És azt is leírjuk, miért működnek: ez egy gyakorlatorientált könyv, amelynek tudásanyagát át tudod ültetni a hírleveleidbe (és így több pénzt kereshetsz).


Az első fejezetben rendszerbe foglaljuk a hírlevelezést.

  • Elmondjuk, hogyan perszonalizálj úgy, hogy elkerüld a gagyit.
  • Megmutatjuk, hogyan érdemes szegmentálnod viselkedés alapon. (Király cucc, ki kell próbálnod.)
  • Eloszlatjuk a leggyakoribb tévhiteket. (Ez akkor lehet fontos neked, ha a cégen belül meg kell győznöd a vezetőséget, hogy miért hírlevelezz.)
  • Megmutatjuk, hogyan helyezz videót a feliratkozóid inboxába. (Meglepődsz, milyen egyszerűen.)


A második fejezetben szövegírási praktikákba avatunk be.

  • Megtanulod, hogyan írj hírlevelet még akkor is, ha nincs ötleted.
  • Hogyan írj, ha nincs időd.
  • Miről írj, ha halálosan száraz és unalmas a terméked.


A harmadik fejezetben megmentünk attól, hogy beleszürkülj a konkurenciába.

  • Megmutatjuk, hogyan tűnj ki akkor, amikor mindenki ugyanarról küld hírlevelet.
  • Milyen típusú levéllel keltheted fel a figyelmet és adhatsz el ünnepekkor.
  • Hogyan fogalmazz és milyen ajánlatot adj a személyes alkalmakra.
  • Hogyan ne rontsd el a karácsonyi kampányod (és hogyan rontották el mások).


A negyedik fejezet értékes és nagyon konkrét esettanulmányokkal kényeztet.

  • Szóról szóra mutatjuk meg, miért működtek a leghatékonyabb leveleink (és hogyan lopd el őket).
  • Magyar és külföldi példákon szemléltetjük, hogyan kommunikáljon a branded, ha nem spam akarsz lenni.
  • Első kézből, saját számokkal mutatjuk több tízezer kiküldésből összeállított statisztikánkat, amiből megtudod, hogy milyen tárgymezőt kell használnod, mikor érdemes levelet küldened. Kiderül az is, számít-e a szavak, karakterek száma vagy a kiküldés ideje.


A könyv nem azért erős, mert leírjuk az elméletet, azt máshol is megtanulhatod. Azért van rá szükséged, mert első kézből vett, konkrét példákat, esettanulmányokat, saját számokat mutatunk. Lefuttatott kampányok eredményeit ismered meg, a magyar piac legnagyobb szereplőinek hírleveleit szedjük szét, a valóságban eredményeket produkáló sorozatokról tanítunk.

Miért jó ez a cégednek?

Megjelent anyagaink már számos cég belső képzéseinek alapját adták. Mi magunk is tartunk ilyeneket, mégpedig az alapján, amit ebben a könyvben olvashatsz.


Nem csak az új marketingesed és szövegíród kell ismerje a könyvben bemutatott kommunikációs alapokat.

Ha profi céges kommunikációt akarsz, akkor ezt a könyvet a csapatod minden tagjának kötelezővé fogod tenni.


Ha elolvasod a könyvet:


  • Profi szövegírók módszereit lesheted el. (Megkapod a gondolkodásmódot és a szövegírói technikákat, amelyeket minden nap alkalmazunk.)


  • Azonnal átültethető formulákat kapsz.


  • Megtanulod felkelteni a feliratkozóid figyelmét.


  • Ösztönösen tudni fogod, hogyan emeld kommunikációd
    a konkurensed fölé.


  • Megtanulod, hogyan adj el érdektelen termékeket is
    hírlevélben.


Ez a könyv a legelső kiküldött hírlevelednél vissza fogja hozni az árát – sokszorosan.


Benyó Dániel

A Kontent Magazin és a Marketingszöveg.com főszerkesztője, inbound marketing szakember, aki maga is több száz hírlevelet írt már meg magyar és angol nyelvterületen egyaránt.

Sipos Zoltán

Inbound- és tartalommarketing szakértő, a Kreatív Kontroll alapítója. Tréningeken, belső képzéseken, konferenciákon, a Marketingszöveg.com és a Kontent Magazin lapjain is hihetetlen tudásmennyiséget adott már át, melynek egy szelete most letisztultan kapott helyet a kiadványban.

Csák Viktor

Csák Viktor videomarketing-szakértő és forgatókönyvíró, a Marketingszöveg.com egyik szakértő szerzője, a Kreatív Kontroll egyik első szövegírója.

Vavrek Balázs

Veterán reklámszövegíró. Az országban valószínűleg ő írta és küldte ki a legtöbb profi hírlevelet. A Kreatív Kontroll marketingvezetője, a Marketingszöveg.com és a Kontent Magazin szakértő szerzője. 

A szerzőkről

A Kreatív Kontroll-minőséget kapod

Ha nincs tapasztalatod róla, hogy Sipos Zoli iránymutatásával milyen igényességgel dolgozunk, hát elmondom, már az impresszumba is ezt foglaltuk bele:

„A könyv szerkesztése során azt a döntést hoztuk, hogy követjük a helyesírási szabályokat, így a Magyar Tudományos Akadémiának hála többdivizes közszói összetételként az e-mail-címet két kötőjellel kell írnunk, ennek analógiájára az e-mail-marketing-automatizálás és hasonló alakulatok a szemnek ily kedves formában jelennek meg. Olvasóink megértését kérjük ortográfiai szabálykövetésünkért.”

Fáradhatatlan munkával, több körben lektoráltuk és korrektúráztuk a könyvet, mert egy ilyen kiadvány nem maradhat el a tőlünk megszokott nyelvi és tartalmi minőségtől.


A könyv tördelése csodaszép – nem véletlen, hiszen a Kontent Magazint is készítő Infoartnet Kft. végezte.


Évek tapasztalatát kapod érthetően, logikusan 138 oldalon, amiből nemcsak magad, az egész csapatod profivá képezheted.


Ez a 138 oldal bizony sűrű szöveg: nincsenek „jegyzetoldalak”, üres lapok és szellősre húzott fejezetek. Tömény (ám feldolgozható) tudásanyag azoknak a marketingeseknek és cégvezetőknek, akiknek gyorsan kell a lényeg.


Ez egy teljes értékű könyv.

Nem csaliterméknek szánjuk. Nem adunk el vele semmit. Nincs cseles upsell.


Sőt, olyan adatokat olvashatsz benne, amit korábban soha nem tettünk még nyilvánosan elérhetővé. Cenzúrázatlanul mutatunk meg mindent.


A célunk az, hogy megtanítsunk a gyakorlatban jó hírlevelet írni. (Nem csábítunk azzal, hogy ami kimaradt, megtanulhatod a tréningünkön.)


Nem csak nagyot mondunk azzal, hogy hiánypótló a kiadvány: a magyar piacon 1,5 évtizede nem jelent meg könyv az e-mail-marketingről. Ezt a lemaradást most hozzuk be ezzel a teljes, a maga információgazdagságában is jól feldolgozható könyvvel.


Milliókat keresünk neked.

Egyetlen hírlevéllel megmentheted a vállalkozásod, eladhatod a termékeid, annyit értékesíthetsz a szolgáltatásodból, hogy nem fogod bírni az iramot.


3990 forintért adjuk a könyvet. Gyakorlatilag ingyen, ha belegondolsz, mit kapsz.


4 szakember közel egy évtizedes tapasztalatát adjuk neked ennyiért letisztultan, könnyen tanulhatóan. (És igen, még a hibáinkat is kielemezzük, hogy ezzel is neked takarítsunk meg időt és pénzt.)


Véges a készlet, nem rendelhetsz bármikor...

1000 darabot kértünk a nyomdától.


Ebből 500-at vásárolhatsz meg tőlünk, első kézből. Eddig két kampányt futtattunk könyveladásra. Mindkettőnél gyorsan elértük ezt az eladásszámot.


Ha elkapkodják előled, nem biztos, hogy még hozzájutsz. Azt szeretnénk, ha ez a tudás a marketinges elitet segítené. Legyél a tagja te is, rendeld meg még időben a példányod.

Pár másodperc, és tiéd lehet a könyv.

Töltsd ki pontosan az űrlapot. Mi visszaigazoljuk a rendelésed, és postázzuk is a könyvet.